2014年11月2日 星期日

過來人減肥瘦身大作戰 - 想吃 Vs 需要吃

「老公,今晚食咩好啊?」
「老婆,呢幾晚又韓燒又邊爐,頭先lunch你已經食左個放題,好濟啊!食清啖d啦」
「唔制啊,我要食自助餐啊,唔食自助餐姐係你唔愛我!」

以上嘅對白係真人真事,過來人喺巴士站等上車時聽到隔離有對情侶互動時嘅對話,而女方嘅身型,粗略估計都有至少200磅!

其實,係咪真係早午晚三餐都要食到咁盡呢?我地到底係真正需要食咁多?還只是慾望驅使我地去食過量我地需要的?顯然而見。

過來人曾經都嘗試過超暴飲暴食嘅生活,早餐食老麥,午餐食自助餐,夜晚食放題,仲要加個宵夜甜品。(類似嘅pattern不斷出現,持續左幾個月),坦白講,我當時根本分唔清楚豬牛羊雞係咩味,而亦好浪費食物,亦因為咁暴肥左好幾十磅!諗翻轉頭都覺得自己好得人驚。。。

而家,過來人每日都會沖調2杯doterra嘅「菜露」做早午餐,而晚餐會健康地進食,當然過來人都會有朋友相聚嘅時刻,會放肆一晚的,但不會像從前般晚晚都大魚大肉,會懂得節制。就是這樣,過來人半個月已經瘦了近8磅了耶!!!!

如果你都想透過一個天然唔用藥,安全而超有效嘅方法控制體重,去下面嘅網址Learn More la!

沒有留言:

張貼留言