2014年11月22日 星期六

喺街好肚餓,但又無Shake飲又唔想亂食嘢?

我相信絕大部份用過來人方法減重嘅朋友都一定會遇過這問題,
然而,選擇不多的情況之下,
還有甚麼可以充肌之如不失健康呢?

上次跟Carl一班朋友相聚,
我看見了他在飲橙汁,
細問之下,原來他正正就是無Shake在身
但他又不想在街上用膳,
所以他就買了這個.....


這是一個用人手壓出來的有機橙汁,
而並不是濃縮寶寶出來的產物,
我第一個想法問Carl的是,
果糖會過多嗎?卡路里會太少嗎?
Carl解釋我知,
一定不會比你吃一碟白飯多,
而飽腹感不會比飲Shake差很多!
(話說最近沖嘅shake都好足料,飽到升天!!)
同來源會更健康呢:)

當然,不建議大家每天都這樣做啦!
只是像山大常常要到外邊工作,
而又無自己準備餐膳,這會是偶爾一個很好的選擇!

如果你都想像過來人一樣
正在尋尋覓覓,
找一個真正健康天然有效而唔反彈嘅減肥方法,
也許,你找到了!

喺下面嘅Link登記,
同過來人聯繫吧!

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 有啊,可以加我的Page與我們聯繫:
      https://www.facebook.com/thetrimsroad

      刪除