2013年9月3日 星期二

為甚麼我減重沒有效果?!



早兩天有位朋友告訴山大,
她的減重進度未如理想,
細問之下, 發現了有趣的地方,
今天, 跟大家一起分享我們的趣聞~
以下是我們的對話:

好友: 點解人地瘦5磅, 我冇既??
山大: 你理人做咩呢?
好友: 我羡慕囉!
山大: 為甚麼會羨慕?
好友: 因為我咁慢, 我都好比心機去食...
山大: 咁你而家瘦左幾多呀?
好友: 一個月瘦五磅囉!
山大: 你都已經瘦左5磅喇, 點解唔學習感恩?
好多人想瘦但連1磅都減唔到呀!!!
好友: 但我想快d呀.....

相信有好多有減重經驗的朋友都遇過以上的情況,
那就是明明自己效果已經不錯,
但偏偏要羨慕身邊的朋友作比較 (隔離飯香)

甚至在抱怨自己效果未如理想!


減肥唔係一朝一夕的事情,
不能夠說一個月便要KO掉所有的脂肪和磅數,
反而是循序漸進, 讓身體慢慢適應,
急於求成, 反而效果未必如意,
甚至會弄巧反拙呢!

所以正在減重或者計劃減重的朋友,
不要跟身邊的朋友作比較吧,
如果要比較的話, 拿你自己每個月的效果內比較吧!

沒有留言:

張貼留言