2014年10月8日 星期三

"今晚食多左嘢,要跳翻2Part鄭多燕減翻先得!"

的呢期除左炒iphone中同估中,
鄭多燕都算是一眾「女神」熱烈討論嘅話題之一。
早幾日同朋友去食飯嗰陣聽到隔離枱有2個小姐講:

小姐A: 今晚D嘢好好食啊!不過實肥死
小姐B: 係囉啊XX又唔黎,嘥哂!
小姐A: 唔得,今晚要繼續跳鄭多燕!
小姐B: 得唔得咖?我見你跳嚟跳去都咁上下?得嘅我都樓試下!
小姐A: 得掛,我男朋友個Fd XX咪跳鄭多燕減左20磅囉!Fit到佢。。。
小姐B: 真係?
(隔左5分鐘)
小姐A: 喂,聽晚不如去旺角食放題吖!
小姐B: 好啊,聽男朋友講有間新開好正
(聽到呢度我同朋友都笑了)

就係咁,呢2位小姐食完就走人
我相信鄭多燕小姐聽你地咁講,都會好似對住萬寧貓貓咁喊出嚟!

其實,任何嘅減肥瘦身方法都離不開一啲不二法門,就係生活跟飲食上嘅平衡!
然而,很多人都會將鄭多燕嘅瘦身舞當成「急救瘦身丹」
大吃大喝後又走去跳瘦身舞,又再周而復始,這樣下去效果自然唔好啦!
咁,點先可以又健康又瘦左唔肥翻啊?

下集同大家分享過來人嘅初期效果!

沒有留言:

張貼留言